2013. december 27., péntek

Tizenhatodik ~ The Music Connect Us

A tizenhatodik elemzésünk:
http://singmysongforu.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: A fejléced állatira bejön! A színvilág, minden. Klassz. Viszont óriási, és nem is illik ehhez a sablonhoz. Furcsa, hogy átlátszó a főoldal, és csak a szöveg mögött más a szín, ezt változtasd meg! Tegyél be egy másik sablont, és a hátteret is cseréld le, mert nem illik a csodálatos fejlécedhez!:D
Írásstílus: A stílusod nem rossz, itt is inkább a történettel van a bajom. A szereplők bemutatásában nagyjából az összes poént lelőtted, és ebből kiderült, hogy a történet kb. abból áll, hogy mindenki szerelmes Katie-be. Ez nekem nagyon furcsa. Sokkal izgalmasabb lett volnam ha közben derülnek ki a szerelmi szálak...
Az első két fejezetet olvastam el, de ez a Mandys dolog végképp kiverte a biztosítékot. Szerinted ez reális?! Mert szerinte abszolút nem:DD Mellesleg jól belecsaptál a lecsóba, én például szívesen olvastam volna Nick és Katie kibontakozó szerelmét, vagy ahogy fiatalabb korában Joe után vágyakozott...
Átláthatóság: Átlátható a blog, külön örülök, hogy külön lap van a fejezeteknek:D
Kiegészítők: Megvan minden, de a blogod tőlem egy gyenge 3-ast kap, mert a történet sablonos, és ezt még a fogalmazásmódod sem kompenzálja, sajnálom.


Martin:
Fejléc: Hát, ez már valami. Esküszöm, ilyen jó fejléccel errefelé még nemigen találkoztam, szóval így tovább, ez nagyon ott van. :D Tetszik, ahogy a színek így harmonizálnak.
Írásstílus: El kell kezdenem olvasni ezeket a történeteket, mert a lenti szavazásban az írásstílus vezet, remélem nem veszed/veszitek zokon, hogyha én ezt inkább kihagyom. Nem az én asztalom, és ezeket a romantikus sztorikat sem nagyon bírom. :D A betűtípusok rendben vannak, látom, erről a Georgiáról sem tudtok leszállni, ehhez a bloghoz viszont illik. :D
Átláthatóság: Minden a helyén. :D
Kiegészítők: Ezek a hatalmas GIF képek még szúrják a szemem, de meg tudom bocsátani.
Szerintem ez 5, bár én nem a történetet értékeltem igazán.

Összesítve négyes, gyúrj a történetre! :D
Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése