2013. augusztus 4., vasárnap

Első ~ Broken wings

Első elemzésünk:
http://vampiresandangels1d.blogspot.hu/


Bori:
Fejléc: A fejléced nagyon szép, nem tudom, te csináltad-e, de tetszik. Talán kalapos Zayn eldolgozásába tudnék belekötni, de abba is csak azért, mert most szőrös szívűnek kell lennem, amúgy fel sem tűnt, mikor először a blogosra mentem. Ami nekem nem tetszik, az az, hogy a háttér, és a tartalom ugyanaz a tapétaminta, ráadásul elég pixeles is, esetleg javaslom, hogy keress egy nagyobb méretű képet. A  kurzorod kicsit szokatlan, és annyira nem illik a történethez, de egyébként aranyos.:)
Írásstílus: Tetszik a stílusod, bár a blogodat nem olvastam végig. Az alapötlet is jó, nem találkoztam még hasonlóval. Néhány helyesírási hibát találtam (pl. kiállt- ott kiált), de ezt is csak elvétve. Tetszik, ügyes!
Átláthatóság: Az én szememnek kicsit rossz, hogy nem egy egyszínű valami a háttér, de egyébként a blogod átlátható, a modulsávodban minden megvan, ami kell.
Kiegészítők: Nem akarok kukacoskodni, de a chatnek is valami egyszínűt ajánlanék, és személy szerint nekem hiányzik némi ismertető a szereplőkről. Viszont nagyon tetszik, hogy trailer van a bloghoz! Ilyet még nem láttam, ötletes.
Minden összevetve a blogod nálam 5/4.:)

Martin:
Fejléc: Amikor először megláttam, meglepődtem, őszintén szólva rosszabbra számítottam. Első ránézésre átlagosnak tűnt, számomra nem olyan figyelemfelkeltő, amiért színtelen (azt a két alakot kivéve). Bár nem tudom, milyen a hangulata a történetednek. A helyedben talán kevesebb embert tennék rá.
Írásstílus: Bevallom, a legfelső bejegyzést olvasgattam, ebben feltűnt pár helyesírási hiba, leginkább a vesszők hiányoznak. Nem tudom, hogy csak elfelejtetted-e, legközelebb nézd át, mielőtt közzéteszed. Belevinnék pár izgalmasabb, hosszabb részt, mondjuk hosszabb mondatokkal. Javasolnám, hogy a történetnél ne használj talpas betűtípust, mert fáraszt (pl.: Georgia, Times New Roman), válts mondjuk Arial-ra, az nem zavaró.
Átláthatóság: Egyet kell értenem Borival, a szöveg mögé nem tennék ilyen mintás hátteret, nagyban nehezíti az olvashatóságot. Nem olyan feltűnő, hogy az oldalsáv videói kilógnak az oldal keretéből, de feltűnt, és szerintem vedd kisebbre. c:
Kiegészítők: Láttam, hogy a díszítést sem viszed túlzásba, engem csöppet lehangol, hogy nincsenek színek. Az az egyedi kurzor nekem nem jött be, bár nagyon klassz, csajos. :D
Összességében nem mondanám rossznak, sokkal jobban tetszik, mint az átlag. Remélem, hasznosak voltak a tanácsaink. c:

Gratulálok, a blogod 4 pontot kapott az ötből, így tovább!







3 megjegyzés:

  1. Sziasztok. nagyon szépen köszönöm a kritikát. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szivi:D ha tetszett, és korrektnek találtad, akkor kérlek ajánld másoknak is:)

      Törlés