2013. augusztus 5., hétfő

Második ~ You changed my life

Második elemzésünk:
http://storyofmylife1d.blogspot.hu/
Bori: 
Fejléc: Nagyon tetszik, olyan letisztul, egyszerű. Talán a lány képét nem halványítottam volna el ennyire, de egyébként imádom, bár nem te csináltad, így ezt igazából nem kéne véleményeznünk. A háttér szép, illik a fejléchez. De egyébként csillagos 5-ös a kinézet:)
Írásstílus: Bár csak egy fejezetet olvastam, a legutóbbit, nagyon tetszett! Jól leírod a szereplők érzelmeid, és ahogy kikövetkeztettem az utalásokból, jól van felépítve a történet. Gratulálok!
Átláthatóság: Teljesen jó, van minden, ami kell. Személyes vélemény szerint nekem jobban tetszik, ha a különböző menüpontok felül vannak, nem a modulsávban, de ez tényleg teljesen egyéni dolog. A szereplők képeit méretre vágnám, úgy igényesebb, de így sem rossz.
Kiegészítők: Minden megvan, bár amik Martint zavarják, engem nem minden esetben. A chat színeiben inkább bézst használnék, túl rózsaszín a blog többi részéhez képest - szerintem. A bannerek valóban zavarók egy kicsit, de, mint Martin is mondta, erről nem te tehetsz.
A blogod összességében 5-ös:)


Martin:
Fejléc: Szerintem ezt a fejlécet nagyon eltaláltad, nagyon bejön ez a stílus. Viszont a bejegyzések címének a színét a fejléc színvilágához állítanám, kicsit sárgásabbra.
Írásstílus: Az előző bejegyzésben javasoltam, hogy nem árt egy betűtípus változtatás. A te esetedben még az a furcsa, hogy a történet beljebb kezdődik, mint az a szöveg, amit üzensz. Ha ez szándékos, akkor szerintem jobban mutatna, ha a másik oldalról is lenne ilyen eltolás (vagy margó). A szöveg egyébként tetszik, ha nagyon bele akarok kötni, akkor megjegyzem, hogy néhol előfordul 1-2 vesszőhiba, de nem feltűnő.
Átláthatóság: Tetszik az oldal a halvány színek, egyszerűség és a visszafogottság miatt, teljesen átlátható, ez nyugodtságot sugároz. A szöveg színét egy hangyányit sötétebbre venném.
Kiegészítők: Boldog vagyok, hogy nem használtál zenelejátszókat, csillogós kurzorokat és gif képeket. Egyetlen, ami zavar, azok az oldalsávban lévő rikító bannerek, bár tudom, hogy ez nem a te hibád. :)
Összességében kijelenthetem, hogy tetszett a blog, így részemről megkaptad a maximális 5 pontot, további sok sikert! ^^

Gratulálok, max. pontot kaptál! ^^


Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. Köszönjük! :)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen,hogy elolvastátok és időt szántatok a blogomra!Köszönöm az 5 pontos értékelést is,nagyon jól esett! :))

    VálaszTörlés