2013. augusztus 5., hétfő

Harmadik ~ Everyone has another side

Harmadik elemzésünk: (a szerkesztő másik blogja: http://storyofmylife1d.blogspot.hu/)
http://everyonehasanotherside.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: A fejléc ötlete maga jó, illik a történethez, azonban a kivitelezés nekem nem tetszik, kicsit összecsapottnak tartom. A blog színvilága elég szürke, de valahogy nem hiányolom belőle a színt, tetszik. Csak a fejléccel van bajom.
Írásstílus: I-MÁ-DOM. A rövid leírást olvastam el, és a prológust... Szereztél még egy olvasót! Nagyon jó az alapötlet, ilyet még nem olvastam, tényleg, nagyon tetszik! Így tovább!
Átláthatóság: Igazából nem tudom, hova írjam, de engem rettentően zavar, hogy magyarul írod a történetet, de a címek és minden más angolul van. Ezen változtatnék, hiszen nem mindenki beszél angolul, és egy figyelemfelkeltő cím sokkal több olvasót vonz be.
Kiegészítők: Megvan minden, ami kell, nem tudok mit mondani.
A blogod nálam 5/4, de csak a fejléc miatt:)


Martin:
Fejléc: Az előző fejlécednél teljesen elégedett voltam, viszont itt javasolnám, hogy az emberek fele ne tűnjön el csak úgy. :)
Írásstílus: Egyezik a véleményem az előzővel, annyiban változott a dolog, hogy a dőlt betűk még inkább rontanak a dolgon.
Átláthatóság: Az oldal háttérszínén változtatnék, mert a fehér sem látszik rajta olyan jól, és a sötétszürke sem.
Kiegészítők: Sajnos itt sem tudok más véleménnyel szolgálni.
Összességében nem rossz az oldal, sokban megegyezik a mostani az előző véleményemmel, amiket itt írtam le, inkább a negatívumok. Ez a blogod tőlem négy pontot kapott az ötből, további jó blogolást! ^^

Gratulálok, a blogod 4 pontot kapott, így tovább! :)

Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. Köszönjük! :)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a kritikátokat is nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy annyira tetszett Borinak,hogy fel is iratkozott!Továbbá a blogotokat hirdetni is fogom mind a két blogom cseréi között!

    VálaszTörlés