2013. augusztus 11., vasárnap

Negyedik ~ Amy Lewis története

Negyedik elemzésünk:
http://amy-and-justin.blogspot.hu/

Bori:
Fejléc: Túlzsúfolt, nekem nem tetszik. A cím is túl kicsi rajta, ráadásul feketével van írva, így alig lehet észrevenni. A helyedben egyébként is valami történetre utalóbb címet választottam volna, mert az "Amy Lewis története" nem valami figyelemfelkeltő. A háttér sem tetszik, nem illik a fejléchez, vagy a fejléc a háttérhez, nem tudom eldönteni.
Írásstílus: Láttam, hogy majd' 30 rendszeres olvasód van, így gondoltam, nem lehet olyan rossz a blog. Jól írsz, hibákat csak elvétve találtam (pl. kelj fel, nem kellj fel, de ezeket helyesírásellenőrzővel kiküszöbölheted), a fogalmazásod is kellemes, bár előfordul szóismétlés, a párbeszédek végén (sokszor írod, hogy mondta. Ha nem tudod más szóval kifejezni, ahogy beszél, akkor inkább ne írj oda semmit). A történet viszont nem tetszik. A prológusban indult el Amy, hogy 'elvégezze a feladatát', de az első fejezetben már hónapok teltek el azóta, hogy megérkezett. Vártam volna a kifejtést. Aztán... szerintem egy kicsit hamar jött a lebukás, és furcsa volt, hogy szinte egyből megbocsátott neki, túl hamar össze is jöttek. Nem olvastam végig az egész történetet, így nem tudom, mi minden történt még, de eléggé hihetetlen volt, bár kissé megnyugodtam, mikor kiderült, hogy csak álmodta az egészet. Mindenesetre sok sikert a továbbiakban!:)
Átláthatóság: A blogod átlátható, nem tudom ennél jobban kifejteni.:)
Kiegészítők: Mivel sok olvasód van, egy chatet talán betennék, de ez nem életbevágóan fontos, csak megjegyzem. Ezenfelül nem tudok mit mondani.
Összességében véve jól írsz, és van fantáziád- méghozzá elég élénk:D-, úgyhogy a tanácsom csak annyi: ne rohanj, fejtsd ki a dolgokat. A blogod nálam 5/3 pont, remélem, nem neheztelsz meg ezért:)

Martin: *Előre jelzem, hogy a véleményem leírásánál elcsesződött a gépem, mert jobb időpontot nem talált rá. Bocs, ha a kritikám valamely része nem igaz normál helyzetben.*
Fejléc: Az elképzelés nem lenne rossz, a megvalósítással vannak problémák. *Néhány kép, amiből áll pixeles, és nyújtott is. Engem zavar, hogy nem középen van a szöveg, és annyira a betűtípus sem tetszik. A háttér annyira nem szép, és úgy látom, hogy úgy találtad ki, hogy az oldal mögött ne legyenek növények. Ehhez javasolnám, hogy akkor a háttérképet is középre igazítsd, mert elcsúszott, és ismétlődik is.
Írásstílus: Örülök, hogy leendő hetedikes létedre helyesebben tudsz írni, mint sok más idősebb ember. Ez egy pozitívum. c: Itt jegyezném meg, hogy a linkeknél és a "figyelmeztető" szövegeknél lévő betűk közti kilométeres távolság nekem nagyon nem jön be. Lehet, hogy egy link normál helyzetben kifér egy sorba, de lehet, hogyha fölé viszem az egérmutatót, akkor nem fog, ez rontja az összképet. A történetet nem tudom értékelni, ebben annyira nem vagyok otthon. :D
Átláthatóság: Ebből a szempontból szinte tökéletes a blogod, nincs túlzsúfolva. c:
Kiegészítők: Annyira nem fáj a chat hiánya, gratulációkat küldeni, és megköszönni a gratulációkat kommentben is lehet. :D A hosszú szövegeknél lehetne egy-egy kép.
Összességében *a kinézet jobban lehúzza a dolgokat, ezért jóindulattal kapsz tőlem egy négyest. 

A pontokat összevetve inkább a hármashoz közelítesz, így ezt a matricát kapod. További sok sikert kívánunk! ^^

Sajnos a blogod csak a három pontot kapott, jó szerkesztgetést a jövőben! c:
Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. Köszönjük! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése