2013. augusztus 12., hétfő

Ötödik ~ Little Diamonds

Ötödik elemzésünk:
http://diamondshun.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: Őszintén szólva, szerintem nem olyan rossz, csak túl nagy, és felesleges a keret, valamint a buborékban lévő Harryt és Lisát eltüntetném, és kevesebb szívecskét raknék rá. A háttér förtelem, nem illik a bloghoz, ha már a fejlécet megtartod, a hátteret cseréld le valami egyszínűre. És ne legyen átlátszó a blog! Legyen fehér, vagy valami. Szóval a sablont szerintem cseréld le, mert az összhatás így nem valami fényes.
Írásstílus: Örültem, hogy még csak 3 fejezet van fent, mert így végig tudtam olvasni. De elég is volt! U-NAL-MAS. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de még ezt a pár fejezetet is nehéz volt elolvasni úgy, hogy ne kalandozzon el a figyelmem. Nem fogalmazol rosszul, de nem történik semmi. A prológusod nem volt figyelemfelkeltő, sem érdekes, csupán pár odavetett mondat, amit inkább az oldalsávba tennék ismertetőnek. És a történetnek sincs se füle, se farka. Tudom, egy történet legnehezebb része jól elkezdeni, de ez... Összevissza volt, semmit nem tudtunk meg a szereplőkről, és nagyon úgy jött le, hogy Harryék ok nélkül bunkók Lisával. A személyiségük sem hagy mély nyomot, Lisa egy jelentéktelen kis valaki, Harry meg egy nagyképű idióta. Sok mindent ki lehet hozni egy ilyen utálatból szerelem sztoriból, de ahhoz történnie kell valaminek, és kellenek leírások. A fejezetek rövidek, amiket eddig írtál, az kb. egy fejezetnek felel meg. Max. másfélnek. A szereplőkről hosszabb ismertetőt tegyél be, mert semmit nem lehet megtudni róluk. Gyakorolj sokat, és jobb lesz, ne félj:)
Átláthatóság: Minek van kér modulsávod? Felesleges, és ronda. Pakolj mindent egy oldalra. De piros pont, hogy minden ottvan, ami kell. Ezt a csillagszórós nemtudommit azonban, ami megjelenik, ha mozgatom az egeret, eltüntetném, mert elvonja a figyelmet a szövegtől.
Kiegészítők: A zenelejátszó önmagában engem nem zavar, de nem ezeket a zenéket tenném bele. Legalábbis a Boulevard of broken dreams-et biztos nem. Egyébként én is szeretem azt a számot, a Beside You pedig kellemes!:)
Remélem fair volt minden, és nem sértődsz meg. Gyakorolj sokat, a blogod tőlem 2,5 pontot kapott... Martin, van ilyen?:D

Martin:
Fejléc: Hogy őszinte legyek, én nem értem ezt a fejlécet. Nem illik az oldalhoz, felnagyított képekből áll, és amik rajta vannak se nagyon passzolnak egymáshoz, és szerintem a keret is felesleges. Játékfigurák, nyaklánc és a szereplők, túl sok összefüggést nem találtam.
Írásstílus: Nekem a sztori olyan egyhangú, nem érzem annyira a hangulatát. Pozitívum, hogy helyesírási hibák csak elvétve fordulnak elő. Itt kiemelném, hogy a "nem-e ülök mellé" helyesen "nem ülök-e mellé". Erre figyelj szerintem. Pozitívum továbbá, hogy olvasható betűtípust választottál, ez szokatlan, láttam már igen extrém helyzeteket is, ezt mindenképp hagyd így. :D
Átláthatóság: Az egész oldal olyan zavaros, nagyon feltűnő a háttér. A baloldali sávban elég vicces, hogy közvetlen a "Kukkolók" alá tetted a szereplőket, ez olyan, mintha arra utalnál, hogy ők "kukkolnak". :D
Kiegészítők: Ezen a téren nem fukarkodtál, láthatunk zenelejátszót, fantasztikusan színes háttérképet, valamint egy impozáns egérmutató effektet. A zenelejátszóhoz valamilyen szinten már hozzászoktam, viszont az utóbbitól (bocsi, ha túl nyers) a falnak tudnék menni.
Összességében a blogod tőlem három pontot kap, akárhogy is próbáltam lány szemmel nézni. Csak pár dolgon kellene változtatni. :) 


Megkapod a végső három pontot, gyakorolj még! :)

Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. Köszönjük! :)  

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Teljesen elégedett vagyok a kritikával...:) Már tudom, honnan nem kell rendelnem többet! :D Én azt hittem jó a blog, mivel az egész kinézetet egy hozzátok hasonló oldaltól rendeltem. De tényleg köszönöm, igyekszem változtatni! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy elégedett vagy. :) Azért jött létre a blog, hogy megmutassuk, hogy nem feltétlenül az a jó, amit az ilyen gagyi oldalak mondanak. :D Sok sikert a továbbiakban!

    VálaszTörlés