2013. augusztus 21., szerda

Nyolcadik ~ Fuckin' Maths

Nyolcadik elemzésünk:
http://fuckinmaths.blogspot.hu/

Bori:
Ezt a blogodat ugye már véleményeztem privátban, de azért leírom itt is, ha már kérted.:)
Fejléc: A másik jobban tetszett, de ez sem rossz. Talán azt a sebes kezű csajszit nem raktam volna rá, de ha kapcsolódik a továbbiakhoz, akkor nem köthetek bele.:)
Írásstílus: Továbbra is ügyesen írsz, és ilyen történetet még nem olvastam. Csak annyit tudok még hozzáfűzni, amit a másik blogodnál leírtam, meg amit priviben mondtam. Így tovább ^^
Átláthatóság: Teljesen jó, csak a szereplőket vág méretre, úgy még szebb.
Kiegészítők: Megvan minden, nem tudok belekötni. Nálam ez is 5/5 ^^

Martin: *Bocsi, ez az én hibámból késett, nem vettem észre, hogy van még mit írni. XD*
Fejléc: Igazából itt is hozod a formád, semmi problémám nincs ezzel a fejléccel.
Írásstílus: Véleményem ugyanaz.
Átláthatóság: Jó lett az oldal, max. a háttérszínt venném halványabbra.
Kiegészítők: Jó minden. :D
Egyértelmű 5 pont. :D

Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése