2013. augusztus 18., vasárnap

Hetedik ~ Everything's gonna be alright...

Hetedik elemzésünk:
http://morethanfirendslessthanlove.blogspot.hu/
Bori:
Kinézet: Nem is mondtad eddig, hogy értesz a fejléckészítéshez... milyen programot használsz?XD Mindent összevetve, szerintem nagyon szép, az egész oldal bejön ^^
Írásstílus: Nya, ezt is elolvastam, és szintén nagyon tetszik. Megint csak azt tudom mondani, hogy ügyesen írsz...:D Olvastam már ilyen történetet, mégsem zavar. És kicsit hasonlít(ott) a Darkra:D Megint csak azt tudom mondani, hogy húzhattad volna kicsit tovább, de kíváncsian várom, miket hozol még ki belőle.
Átláthatóság: (Y)
Kiegészítők: Igen, jó, hogy a zenelejátszó nem indul el magától.:) És minden van, ami kő', szóval gratulálok, nálam 5/5 vagy.:D


Martin:
Fejléc: Nekem ez a fejléc teljesen rendben van, bár az emberek körbevágását gyakorolhatnád. :)
Írásstílus:  Szeretnék belekötni, de hibákat csak elvétve látok, azt hiszem, azok is csak véletlenül vannak ott. A történet is jónak tűnik, pedig ezt nem szoktam értékelni. Már sok embernek javasoltam a talpas betűtípus cseréjét, itt elhatároztam, hogy nyitok egy "Általános tanácsok" menüpontot a blogunkra. :D
Átláthatóság: Nekem tetszik a blogod, ennél se több, se kevesebb nem kell. :)
Kiegészítők: Végre valahol nem automatikusan indul el a zene. :)
Nem írtam túl sokat, de ehhez az oldalhoz nem tudok mit hozzáfűzni, felesleges volt kritikát kérned. :D Egyértelműen 5 pont lett, gratulálok. :)

5 pont lett, klassz blog. :D

Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. Köszönjük! :)  

3 megjegyzés:

  1. Az én blogomat is értékelnétek? :) még kezdõ vagyok ebben a fejléces cuccban és akkor jó lenne a vélemény :)
    http://souleatertortenetem.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, fogalmam sincs mikor lesz készen, szerintem holnap, vagy holnapután nézz vissza. ^^

      Törlés