2013. augusztus 24., szombat

Tizedik ~ Soul Eater - Our Secrets

Tizedik elemzésünk:
http://souleatertortenetem.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: Nem tudom, de csiáltad-e, vagy így találtad a neten, de nem tetszik. A címet nem a fölső sarokba írnám, és kisebb méretre venném a magasságát. A jobb oldalon hatalmas üres hely van, vedd kevésbé szélesre a blogot, úgy szebben fog mutatni, bár javaslom inkább, hogy cseréld le. A háttér tetszik, bár nem illik a fejléchez.
Írásstílus: Érdekes. Mármint nem a stílusod, hanem maga az elgondolás, hogy egy anime sorozatról írsz történetet. Mivel azonban sokan- személy szerint én sem, asszem pár részt láttam évekkel ezelőtt- ismerjük a történetet, betennék az előzményekről egy kis ismertetőt egy külön lapra, részletesebbet, mint ami az oldalsávban található. A stílusod jó, bár mivel nem szeretem az animét, és nem értettem a történetet, nem vitt rá a lélek, hogy végigolvassam.:)
Átláthatóság: Minden megvan a modulsávban, ami kell, de igaza van Martinnak, ne szedd ketté, felesleges, és nem mutat szépen.
Kiegészítők: Nem is tudom, olyan üresnek tűnik az oldal... Megvan minden, ami kell, de mégis szinte kong. Talán berakhatnál képet a szereplőkről- bár nekem nem tiszta, hogy akkor ők most hús-vér emberek, vagy animefigurák.:D
Mindent összevetve a blogod nálam 5/4, igazán egyedi, és sok sikert kívánok a továbbiakban!


Martin:
Fejléc és háttér: Annyira nem mondhatnám, hogy illik az oldalhoz, még méretben sem, túl nagy hely van jobb oldalon. Törekedj arra, hogy ugyanakkora legyen, mint a másik oldalon. Ezt a hátteret nem tudom mire vélni, gyönyörű szép ez a növény, de nem vágom, hogyan kapcsolódik ez a témához. Ha már nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor valahogy megoldanám, hogy a két szín között ne legyen akkora kontraszt.
Írásstílus: Elég rendhagyó dolog egy anime sorozatról írni történeteket, vagy csak a szereplőket használtad fel? Ezt annyira nem vágom. De mákod van, kedvelem azt a mesét. :D Egyébként ki a célközönség?
Örülök, hogy a szövegben nincsenek helyesírási hibák, a szóhasználatod is nagyon választékosnak tűnik egy negyed fejezet elolvasása után. Nem fukarkodsz a szöveggel. :D
A betűtípus választása is jó.
Átláthatóság: A háttér kicsit bekavar a dologba, mint már említettem. Nem értem, mi szükség van arra, hogy az oldalsáv egyszer csak kettéváljon. Már megbocsáss, de ez így nagyon tré. :D Egy hosszú szöveget nem a legjobb úgy olvasni, hogy egy sorban alig 2 szó fér el. Láttam néhány helyen, hogy a bejegyzésekbe illesztett képek kilógnak, ezen azonnal változtass, ne 100%-os méretben jelenítsd meg őket, hanem mondjuk a szerkesztőben beállítható "Nagy" méretben.
Kiegészítők: Gyakorlatilag a képeken kívül semmi mást nem használsz, és ez így van jól. Eszedbe ne jusson betenni mondjuk egy zenelejátszót. :D
Nálam ez 4 pontot ér, jó lesz ez, csak néhány változtatás kell.


Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

5 megjegyzés:

  1. köszi szépen :) ez a design egy kicsit hirtelen volt, mert az elõbbinek irto gyaszos hangulata volt :)
    Bori: már megvan az uj fejlec, csak nem volt idõm berakni :D anime figurák, nem hus ver emberek :)
    Martin: igazából ezt egy második évadnak szántam, mert nem voltam megelégedve azzal hogy vége van :) mégegyszer köszi a tanácsokat :)

    VálaszTörlés
  2. Helló, kaphatok kritikát?
    http://repuljmagasra.blogspot.com/

    VálaszTörlés