2013. december 26., csütörtök

Tizenegyedik ~ Nobody's Perfect

Tizenegyedik elemzésünk:
zaynmalikfanfic1d.blogspot.com
Bori:
Fejléc: Tetszik. Nekem talán egy kicsit magas, jobban szeretem. Tudom, rég kezdte el Martin a kritikát, de az új fejlécről is ez a véleményem, sőt, szerintem jobb, mint az előző.:)
Írásstílus: Az első fejezet nagyon jó volt, tetszik a stílusod, már akkor tudtam, hogy jó történet lesz, mikor megláttam a 45 feliratkozódat, és nem csalódtam. Kíváncsi voltam, mi lesz Leával, úgyhogy nem kelletlenül kattintottam a második fejezetre. Így tovább!:D
Átláthatóság: Mindent megtaláltam, amit kerestem, szóval ebbe nem tudok belekötni:D
Kiegészítők: Szépen, igényesen van megcsinálva az oldal, nem hiányzik semmi, úgyhogy részemről 5 pont, gratulálok!:DD


Martin:
Fejléc: Szerintem jól néz ki, jó ötlet volt ez a tépett hatás.
Írásstílus: Csak egy rövid részt olvastam el, érdekesnek tűnt, és nem is voltak benne hibák.
Átláthatóság: Szép, átlátható ez az oldal. :D
Kiegészítők: Azokat a lebegő buborékokat a kurzor körül eltüntetném, és úgy egyébként a jobb oldalról feltörő buborékokat is. :D
Bocsi, a szűkszavú kritikám miatt, ami jó, arról nem tudok sokat írni. Ez egyértelműen öt pont, gratulálok. :D

Gratula, 5 pont! :D
Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése