2013. december 26., csütörtök

Tizenkettedik ~ Guardian Angel... or Not?

Két hónap késéssel jön a tizenkettedik elemzésünk:
http://guardian-angel-to-love.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: Jól néz ki. Kicsit színtelen a blog, de ez itt most valahogy nem zavar. Szép munka:)
Írásstílus: Jól fogalmazol, és a történet is érdekesnek ígérkezik, kár, hogy időközben felfüggesztetted a blogot. Nekem egy kicsit a Mennyország várhat című könyvre hajaz a történet, de ez nem baj, hiszen az ugyanazzal a témával foglalkozó könyvek nyilván hasonlítanak valamilyen szinten. De szeretem az angyalos történeteket, szóval gratula:)
Átláthatóság: Kicsit zavaró, hogy a modulsáv bal oldalt van, de ha neked így tetszik, áldásom reá:D
Kiegészítők: Csak egyvalamit hiányolok: hogy csinálj egy külön oldalt, ahová belinkeled a fejezeteket. Mivel kevés fejezet van, nem kellett sokat görgetnem, keresnem, de a továbbiakban ez zavaró lehet. Mindenesetre a blogod nálam 4 és 5 közül inkább az 5 felé hajlik, szóval Martin majd eldönti:DD

Martin:
Fejléc: Szerintem klassz lett, tetszik az összhangja a háttérrel.
Írásstílus: Jó, hogy ilyen választékos a szókincsed, és helyesírási hibák sincsenek. Egy valami zavar, hogy nagyon sokféle betűtípust használtok (fejléc-menü-cím-dátum-szöveg). Szerintem egyszerre legfeljebb kettővel vagy hárommal dolgozz.
Átláthatóság: Ebből a szempontból is jó az oldal, nem látok olyat, ami felesleges lenne, vagy rontaná az összképet.
Kiegészítők: Perfect.
A blogod nálam ötös lett, kicsit ég a pofám a két hónap miatt, de remélem megbocsájtod. :D

Végül ötös lett, gratulálok. :D

Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a véleményt, örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket a blog! :) És persze, megbocsátok! :D (Főleg, hogy kb. én is ennyi ideje nem raktam fel részt. Vagy még több...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, most már a lelkiismeretem is nyugodt. :DD

      Törlés