2013. december 26., csütörtök

Tizenharmadik ~ Az élet játéka

Másfél hónap késéssel elkészült a tizenharmadik elemzésünk:
http://azeletjateka.blogspot.hu/


Bori:
Fejléc: Hát, ugye, ez itt most nem szerepel, de láttam már a blogodat blogspoton, és az előző kinézet jobban tetszett, ez túl színtelen, és a háttér miatt nehezen olvasható a szöveg, valamint az említett fejlécet is hiányolom. Bár a- nekem kissé drámai- címhez jobban illik ez a fekete-fehér kinézet.
Írásstílus: Csak egy rész van fent, pedig már régen kérted a kritikát (sajnálom is, hogy ilyen sokára írtuk meg, ez főleg az én saram). A mondataid rövidek, a fogalmazásmódodnak még van hová fejlődni, de a történet jónak ígérkezik, szóval ne hagyd abba, és idővel javulni fog. Kicsit túlságosan elsietted az eseményeket, a támadást, a képességeik elrejtését, az életüket az árvaházban kicsit kifejthetted volna, például egy prológusban, mert azt totálisan hiányoltam. Használj több leírást, mert igazán az alapján ismerjük meg a szereplőket, és a fejezetek legalább két-háromszor ilyen hosszúak legyenek!:)
Átláthatóság: A modulsávod feleslegesen széles, és felesleges a modulokat két oszlopba rendezni. Ezen kívül tennék még be valami képet, ami kapcsolódik a történethez, esetleg idézetet, de egy rövid ismertetőt mindenképp!
Kiegészítők: Ismertető, (kép, idézet). Mindent összevetve a blogod nálam jóindulattal egy 3-as, csakhogy motiváljalak:)


Martin:
Fejléc: Saját készítésű fejléc sajnos nincs, szóval ezt nem tudom értékelni. Annyit javasolnék, hogy a cím végére ne tegyél pontot. A hátteret cseréld le szerintem, mert zavaró, és a bloghoz sincsen semmi köze.
Írásstílus: Remekül kezdődik a sztori, nekem mégis elég zavaros. Adj címet a bejegyzésnek, úgy jobban fog mutatni. A szöveg alig olvasható a háttér miatt, sajnos.
Átláthatóság: Töröld a hátteret!
Kiegészítők: Teljesen felesleges modulok, két oszlopos oldalsáv... Ezen kívül semmilyen kiegészítő nincs, tegyél fel képeket, valami leírást, mert számomra a sztori sem világos (milyen posztig tornázták fel magukat?).
Én egy határozott kettest adok, alig lehetett értékelni valamit.


Szerintem a végeredmény inkább a kettes felé húz, hajrá!

Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése