2013. december 26., csütörtök

Tizennegyedik ~ The Serial Killer

Csupán egy hetes késéssel jön a tizennegyedik elemzésünk:
http://the-serial-killer-fanfic.blogspot.hu/
Bori:
Fejléc: A mostani sokkal jobb, mint az előző, tetszik.
Írásstílus: A stílusod nem rossz, inkább a történettel állok hadilábon. Elég nehéz elképzelni, hogy valakit mindenki ilyen szinten utáljon, ok nélkül, és aztán még a tanár is... Mellesleg az első mondat kicsit zavaros volt. Ezt írtad: "Fáradtan keltem ki az ágyból. A reggeli nap simogatta az arcomat, miközben felültem. A sötétítőket úgy hagytam, amúgy is szeretek sötétben lenni." Most akkor el volt húzva a sötétítő, vagy nem? A történet nekem annyira nem tetszik, de ez az én véleményem.:)
Átláthatóság: A blogod jól átlátható, mindent meg lehet találni.
Kiegészítők: Minden megvan, ami kell. Hatalmas dicséret, hogy a zenelejátszó nem indul el 60 decibellel, szívbajt hozva az olvasóra. A blogod nálam valahol 3 és 4 között áll, majd Martin eldönti, hány pontot kapott:)

Martin:
Fejléc: Véleményem szerint ez a hover effekt szörnyű, ha már a monitorom nagy részét elfoglalja a fejléc, akkor ne kezdjen el fehéren villogni, ha esetleg ráhúznám az egeret. A címet egyféle betűtípussal írd rá, lehetőleg egyszínű legyen, vagy csak simán el lehessen olvasni. Amúgy egészében passzol a háttérhez.
Írásstílus: Muszáj megemlítenem, mert szemet szúr, hogy a cím betűtípusa nem tud ékezetes betűket megjeleníteni, és alapértelmezettre cseréli azt. Bocsi, de ez a halálom. A továbbiakban sem mondhatom magam elégedettnek, a véleményed a részről ne legyen félkövér, és a történet ne legyen hangyaméretű. A szövegben nagyon nincsenek hibák, ezt viszont értékelem.
Átláthatóság: Ezzel nincs gondom.
Kiegészítők: A zenelejátszót már kezdem tolerálni, az oldalsávban lévő lila cuccokat viszont tudnám mellőzni.
Összességében kapsz egy hármast, ettől jobb pontot viszont nem tudok adni..

Megkapod a négyest, de fogadd meg a tanácsainkat!

Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát, örülök, hogy mindent leírtatok, mert kritikát kértem, és szerencsére azt is kaptam, nemcsak 'nyalizást'. A fejléc egyébként az óta változott, újat készítettem. Megfogadom a tanácsaitokat, igyekszem kijavítani a hibákat. Még egyszer köszönöm szépen a kritikát, és válaszoltam alul a kérdésre.
    Flower B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. ^^ Én még az előzőt értékeltem, az újnál csak azt nem értem, hogy mitől olyan homályosak a betűk.

      Törlés