2014. január 27., hétfő

Tizennyolcadik ~ When I look at you

A tizennyolcadik elemzésünk:
http://whenilookatyou-zaynmalik.blogspot.hu/

Bori:
Fejléc: Pixeles, túl színtelen, piros az egész, nekem nem tetszik. A címet alig lehet elolvasni. Tudom, ez nem a te sarad, hiszen nem te csináltad. Ha már a fejléc marad, a sablont változtasd meg, mert elég förtelmes a fekete átlátszó a sima piros háttérrel. Valami színt vihetnél a blogba. Értem én, hogy nem egy vidám történet, de így nem valami vonzó, legalábbis én nem szívesen olvasok itt. Mellesleg egy csomó link kék. Miért? ha már ragaszkodsz a piros-fekete kombinációhoz, akkor ne rakj mellé türkizkéket, mert hülyén mutat.
Írásstílus: Kezdeném azzal, hogy ez a betűtípus eleve irritáló, kellemetlen a szememnek olvasni. Javaslom, hogy használj talpas betűtípusokat (pl. Georgia, Arial), mert azok vezetik a szemet, vagy csak simán egyszerűbbeket, mint az Arial vagy a Verdana. Martin szerint ezeket kellemesebb olvasni a Neten.:)
A történeted olyan mint egy forgatókönyv, csupa párbeszédből áll, semmi érzelem- vagy cselekményleírás, csak elvétve. Az egyes szereplők felszólalásai után nem írod oda, ki mondta, ami 2-3 sor erejéig nem baj, de amikor már 10 mondat van egymás után, akkor elég nehéz kiigazodni, hogy akkor most ki is mondta. A történeted tipikus sablon sztori, a főszereplő lány az egyik bandatag testvére. Ezzel még nem is lenne gond, ha lenne olyan jó a stílusod, hogy egyedivé teszi. Prológusod nem volt, pedig igen elkélt volna, vagy legalább egy bevezető oldalra. Az első fejezeted olyan volt, mintha a történet közepében lennénk, és számomra bosszantó volt, hogy nem értek semmit.
Átláthatóság: Összességében ebbe nemigazán tudok belekötni.:)
Kiegészítők: Nem tudtam, hol említsem, de a trailered szerintem túl hosszú. Nem lenne baj, hogy hosszú, de a felénél eluntam, már bocsi. Ráadásul, és ezt most általánosságban mondom, az összes trailerben ugyanaz van, egy csomó képet már 8 másik blogon is láttam a trailerben. A blogolás legfontosabb része, hogy legyél egyedi valamivel. A te blogod minden szempontból a "tucat" kategória.
Összességében a blogod nálam egy 3-ast érdemel.

Martin:
Fejléc: Láttam, hogy a fejlécet nem te készítetted, ennek ellenére megemlíteném, hogy a szöveg olvashatatlan rajta, annyira rossz minőségben lett lementve, ami azért kár, mert nem lenne rossz. Ez a rózsás háttér is pixeles, de mivel ilyen romantikus hatást kelt, ettől el lehet tekinteni. :D
Írásstílus: Szerintem a történet írásához válassz egyszerűbb betűtípust, például itt van a jól bevált Arial, és növeld a betűméretet. A címnek viszont mehetnek az ilyen dizájnosabb betűtípusok, mert olyan rövid szövegeknél nem zavaró, inkább jól mutat. Őszintén szólva a sztoriba nagyon nem olvastam bele, de jónak tűnik.
Átláthatóság: Átlátható az oldal, ezzel nincs baj.

Kiegészítők: Nagyon tetszik, hogy az oldalsávban végig képek vannak, a másik oldalt pedig csak szöveg, nagyon jól néz ki, valahogy olyan rendezett hatást kelt.
Összességében nálam négyes ez az oldal, az ötöst viszont nem tudom megadni, mert igazából semmilyen extrával nem találkoztam, ami a jobb ponthoz kell, valamint a fejléc sem a tiéd. Ez nem rossz, így tovább! :)


Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése