2014. augusztus 17., vasárnap

Tizenkilencedik ~ Everything has changed

A tizenkilencedik elemzésünk:
http://everythingchangedtoday.blogspot.sk/

Bori:
Fejléc: Nem a tiéd, de ettől még szép.
Írásstílus: A prológus érdekes volt, annak ellenére, hogy tipikus sablon sztori. Kár, hogy már nem írod a blogot, sok jót ki lehetett volna hozni belőle.:)
Átláthatóság: Jól átlátható, külön örülök hogy külön oldal van a fejezeteknek, szereplőknek.
Kiegészítők: Ezen a csillámos cuccon kívül, ami "hullik" mikor mozgatom az egeret, minden rendben van. Tőlem mehet az 4-es, kár hogy már nem írod.:)

Martin:
Fejléc: Nem a tiéd.:c
Írásstílus: A történetet nem tudom nagyon értékelni, de szerintem jól fogalmazol. A szövegben is csak olyan hibákat látok, hogy pont és vessző után nem teszel szóközt. Nekem ez szemet szúr, de legalább nem arról van szó, hogy nem tudsz helyesen írni. :D
Átláthatóság: Átlátható a blogod, örülök, hogy szélesebb kicsit, mint a megszokottak. Lehet, hogy előfordult már, de nem rémlik, hogy külön oldal van a szereplőknek, szerintem jó megoldás, a megszokás miatt már hiányoltam a képeket az oldalsávból. :D Először nem értettem, mi a halálnak van külön oldal a kritikák megköszönésének, aztán feltűnt, hogy ide gyűjtenéd az eddig kapottakat. Ez elég fura, még nem nagyon láttam másnál, hisz a kritikák neked szólnak. Miért teszed ki az oldaladra? Hátha látják a látogatóid, hogy milyen jókat mondott az adott illető? :D

Kiegészítők: Én nem értem, mit esztek ezen az egérmutatón, nekem egyáltalán nem jön be, és még a betöltést is lassítja. Legalább cuki. És csillog. És van.
Hát, összegezve a blogod nálam csak négyes, én inkább a kinézetet értékeltem volna, de hát nem te készítetted...


Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

A lap alján találsz pár kérdést, válaszolj rájuk! Köszönjük! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése