2014. augusztus 17., vasárnap

Huszonegyedik ~ The Vamps & 5 Seconds of Summer

http://thevampsoneshot.blogspot.hu/

Bori:
Igazából nem tudom, milyen kritikát is vársz tőlem pontosan erre a blogra, hiszen nem csak saját írásokat, hanem másokét is publikálod, úgyhogy inkább az ötletességet és a designt fogom véleményezni.
Design: Nekem személy szerint nem tetszenek a lapok élénk, rikító színei, kicsit égetik a retinám. Ezen felül nem szeretem a nagyon széles blogokat, márpedig ez eléggé az. *személyes vélemény vége* Egyébként tetszik a kinézet, bár semmi különleges, de a képek szépen vannak kivágva, és a cím betűtípusa összhangban van az oldallal, szóval ha az egészet nézem, akkor tetszik. Én csak a lapok színét állítanám kissé kevésbé harsányra.:)
Blog: Szerintem remek dolog, hogy a saját dolgaid mellet másoknak is lehetőséget adsz a publikálásra. Az oldalon sok nézelődni való van, de személy szerint nemigazán olvasgattam, mivel nem vagyok nagy fanja egyik bandának sem, és eléggé unom már a különböző fiúbandákról szóló történeteket. Félre ne érts, ezzel nem bántalak, mert nekem is voltak ilyen blogjaim.
Összességében jópofa kis blogot vezetsz, tőlem megkapod az 5 pontot.:)

Martin:
Akkor Bori példáját követve én is hasonló formában nyilvánítom ki a véleményemet. :D
A blogod kinézete ezen a blogspotos cuccon elég egyedinek számít, ez az amit értékelek benne, és nagyjából ennyi. Nincsenek az oldalon vezető színek, egy csomó különböző árnyalatú kék és zöld van, szerintem egyáltalán nem mutat jól. Legyen legfeljebb 3-4 szín amit egyszerre használsz, szerintem.
A fejlécre tett képek rendesen vannak körbevágva, a szöveg széle recés, a két utolsó S betű jobboldala pedig lemaradt. Sajnos nem is egészen középen van (lehet, hogy ez csak nekem tűnik fel, szeretem a szimmetrikus dolgokat), középre igazított szöveg esetén pedig ez illene.
A betűk szerintem rettentő aprók, nem sikerült rávennem magam arra, hogy hosszabb szöveget olvassak.
Egyes menüpontok hiányosak, néhol nem töltődik be egy-egy kép, figyelj erre...
Bajszos egérmutató, kérlek ne.
A kinézetet eltekintve én is jó ötletnek tartom, hogy nem egy-két ember teremti meg a tartalmat, hanem tulajdonképpen egy közösséget alkottok. Őszintén bevallom viszont, erről a két együttesről még életemben nem hallottam.
Sok minden lerontotta a blog összképét, ezért abba is hagyom a kritizálást, mert valószínűleg másba is bele tudnék még kötni. Összességében nem szeretnék túlságosan lehúzni egy király ötletre alapozott, designban sajnos sántító weboldalt, szóval tőlem ez három pont, véglegesen így négyest kapsz.


Ha bármi kérdésed merül fel, nyugodtan tedd fel egy hozzászólás formájában.
Ha elégedett voltál a kritikánkkal, és szerinted korrektek voltunk, bátran terjeszd a blogot. 

Köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése